Windows Mobile 6.5 – Navigatiesysteem (gratis) incotech 9 jaar geleden Is een Windows Mobile 6.5 telefoon nog te gebruiken? In deze video gaan we deze telefoon gebruiken als navigatiesysteem met actuele kaarten. Dit delen:Tweet Delen op Reddit (Opent in een nieuw venster) Reddit Afdrukken (Opent in een nieuw venster) Print Delen op WhatsApp (Opent in een nieuw venster) WhatsApp Delen op Telegram (Opent in een nieuw venster) Telegram Windows Mobile 6.5 telefoon (her)gebruiken – VoipDatum2 juli 2016In relatie totArtikelenWindows Mobile 6.5 – PortSIP VOIP ClientDatum5 juli 2016In relatie totVideo'sGebruik telefoon of tablet als draadloze camera tijdens live streamDatum27 augustus 2017In relatie totVideo's